Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма ми го маслото!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При мен тече от към скоростната кутия и си личи. Той казва, че е сухо там.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
      Аз имам катализатор да....и точно тук ме съмнява че това е причината за да не виждам пушилките....и колата си е направо бъгава....
      Не каза че е бъгава. Има едно пласмасово съединение с утайник от филтъра до турбото там гледа ли?
      166 2.4JTD-00г.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        семеринг сигурно
        Има познал участник
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
          Не каза че е бъгава. Има едно пласмасово съединение с утайник от филтъра до турбото там гледа ли?
          Мисля че го знам този утайник....там не съм гледал...Пластмасов е нали...за него говорим....?
          Май ще трябва да се ходи в бокса,и на канала да се гледа....деееба...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
            Не каза че е бъгава. Има едно пласмасово съединение с утайник от филтъра до турбото там гледа ли?
            Посоката на въздуха е от филтъра към турбото. Как би се движило маслото с/у въздушния поток?

            ---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
            Има познал участник
            Е нали каза, че никъде не е омаслено? Кой семеринг?

            Comment


            • #21
              Понякога лошо работещ възвратен клапан на маслен филтър може да доведе до различни показания на щеката (+ - 0,5 литра). Но при количеството за което говори колегата, едва ли в това ще е причината.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Семеринга на вала.
                Да казах че не е омаслено никъде,освен целият под на автомобила.Това се видя като легнах под задното окачване.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Понякога лошо работещ възвратен клапан на маслен филтър може да доведе до различни показания на щеката (+ - 0,5 литра). Но при количеството за което говори колегата, едва ли в това ще е причината.
                  Хм...възвратен клапан ?...къде се намира?....да не се окаже че е това е проблема...щото няма логока..единя ден да е там маслото на макс..на другия ден да е на минимума....и да съм си го забил хептен повече като съм налял още масло...баси...

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=makedoneca1968;1161548]Посоката на въздуха е от филтъра към турбото. Как би се движило маслото с/у въздушния поток?


                    Виждал съм свалени и там има масло-малко но има. Този утайник според теб за какво е?
                    166 2.4JTD-00г.

                    Comment


                    • #25
                      намира се в масления филтър, възвр. клапан

                      ---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

                      [QUOTE=trop4i;1161567]
                      Първоначално публикувано от makedoneca1968 Покажи съобщение
                      Посоката на въздуха е от филтъра към турбото. Как би се движило маслото с/у въздушния поток?


                      Виждал съм свалени и там има масло-малко но има. Този утайник според теб за какво е?
                      това са резонатори,а не утайници
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        А със сигорност ли щеката е показвала вярно защото повечето случаи се омаслява на много места със масло и сега да се отаило и да показва реално
                        156 SW 1.9JTD 110ph

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                          А със сигорност ли щеката е показвала вярно защото повечето случаи се омаслява на много места със масло и сега да се отаило и да показва реално
                          За 3 месеца от както притежавам колата...при всяка провеерка на маслото ми е показвало на макс....като изключим днес в който нямаше никой на щеката

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                            Хм...възвратен клапан ?...къде се намира?....да не се окаже че е това е проблема...щото няма логока..единя ден да е там маслото на макс..на другия ден да е на минимума....и да съм си го забил хептен повече като съм налял още масло...баси...
                            Както каза лорда, намира се в самия маслен филтър. Предназначението му е да пропуска маслото само в една посока отдолу нагоре. Когато загасиш двигателя този клапан трябва да затвори за да не позволи на маслото от магистралата да се върне в картера и при следващото палене детайлите, които трябва да се мажат да останат без мазане докато помпата качи масло от картера.
                            Когато този клапан не затвори, количеството от магистралата се стича в картера и вдига нивото. Друг път, когато затвори нормално, в картера липсва въпросното количество и така нивото е различно.
                            Клапанът не се ремонтира. Просто се сменя филтъра.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Както каза лорда, намира се в самия маслен филтър. Предназначението му е да пропуска маслото само в една посока отдолу нагоре. Когато загасиш двигателя този клапан трябва да затвори за да не позволи на маслото от магистралата да се върне в картера и при следващото палене детайлите, които трябва да се мажат да останат без мазане докато помпата качи масло от картера.
                              Когато този клапан не затвори, количеството от магистралата се стича в картера и вдига нивото. Друг път, когато затвори нормално, в картера липсва въпросното количество и така нивото е различно.
                              Клапанът не се ремонтира. Просто се сменя филтъра.
                              А ха...По този повод ще допълна нещо което се сетих.При първата проверка днес маслото беше на минимум....След това запалих колата за около 20 сек и я изгасих....след около 15 мин проверих маслото...е тогава вече щеката беше суха...все едно няма масло в двигателя.....Да имам ли съмнения за тоя клапан...??

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                                А ха...По този повод ще допълна нещо което се сетих.При първата проверка днес маслото беше на минимум....След това запалих колата за около 20 сек и я изгасих....след около 15 мин проверих маслото...е тогава вече щеката беше суха...все едно няма масло в двигателя.....Да имам ли съмнения за тоя клапан...??
                                Да, спокойно можеш да се съмняваш в него, особено ако ти прави впечатление, че при студен старт двигателят потропва повечко за 3 - 4 секунди и после утихва.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X